Rabu, 26 Ogos 2009

berbincang dengan DR.DIEN















ha aku skang dah jd DR dien
mai la mengumpat ngan DR

ni time DR btol2 free

ade mcm kat umah ak x???
DR pun nak rest gak


ak rndu ngan korg smua
mai la buka pose ngan aku kat KL
ak dok buka pose kat sni kurang
meriah la..

9 ulasan:

sAyE UmpaMa sPeaKeR berkata...

dr dien...
saye ader sakit lahhh..

rase nk temuntah...
then loya2...
tp bile nengok dr dien yg poyo kat kusi tuh sume hingus saye kuar..
camne ni dr dien....?????

lilypark berkata...

dr dien!!

saya ada masalah psikologi nih..

boleh dr kaunseling kan saye??

eh bila dr nak keluar sesame???

saya nak ikot jugeeee

AzroYd!n berkata...

untuk pesakit yg pertama ye., anda hendak lah mkn seguni hati ayam n dua ekor hati lembu.. sbb pyakit yang puan mengidap adalah pyakit hati dan pyakit dalamam.....

...................................

ok tuk lilypark ye..
anda hrus la berjmpa sya segera di bilik 3 untuk berbincang..hehehee

...................................

ok thank kerana mengunakan khidmat pyakit PUAN

tut
tut
tut
(pangilan ptus)

budak bijak malaya berkata...

dr dien
keluar ngan awek ye hr ahad tuh..
ape la kua kt shah alam..
saye, lina n anep g brbuke same2 kat BB tau..
nak ajak dr dien,
tapi dr dien dating jauh2 lak..

|AzMee|--|AcHu| berkata...

hahahaha,,,,,
docter dien???
hurm.....
tataw dah nak cakap per....
muhahahahaha.....

Bainun Waheeda berkata...

Dr dean..

Saya ada sakit dalaman..
Boleh dokter merawat saya?


?___*

AzroYd!n berkata...

hheheehe tuk cik bainun ye..
pyakit dalaman anda boleh diubati ye..
tp sye kna l blik dlu ke taiping, nt msti sakit dalaman tu boleh diubati...hehehehehee


peace..

tiQsZiE Shinoda berkata...

dr dien

aku taw

dr tu singkatan kepada


daging rusa

atau dayus roy

atau daki rambutan

muahahhahaha

dr kunon

AzroYd!n berkata...

skang ye kte dah npak ye peyakit puan atiq ni ye...
ni adalah pyakit hati sbnarnye ye,.

peyakit ni amat merbahaya ye puan..
ia boleh mendatangkan hancur hati ye..

jd nasihat sye puan atiq jgn loa jtuh hati ye.. ikat la hati tu kuat2 ye..

insyallah hati itu tidak skit ye..

ok

selamat beramal..